Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Ευρωεκλογές 2009: Για όλα φταίνε... οι εξωγήινοι!

Αναρωτιέμαι αν αυτοί που ασκούν εξουσία στη χώρα μας, είναι αυτοί που μας αρμόζουν τελικά. Έχω την εντύπωση συχνά πως είναι από άλλον πλανήτη, καθώς φαίνεται ότι η αναρρίχηση στα ανώτερα πολιτειακά αξιώματα, συνεπάγεται και αποκοπή από την πραγματικότητα σε πολλά επίπεδα.

Παρακολούθησα νωρίτερα τις δηλώσεις των αρχηγών των κομμάτων μετά την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων χθες το βράδυ, όπως και διαφόρων πολιτικών. Να πω την πρώτη μου αντίδραση? Γέλασα...

Γέλασα, όταν είδα τον κ. Πρωθυπουργό με ύφος σαν να έχει περάσει μια νύχτα όπου το γαστρεντερικό του σύστημα τον ταλαιπώρησε ιδιαίτερα, να λέει στις κάμερες ότι "πήραμε το μήνυμα, ο λαός είναι δυσαρεστημένος". Ε, τώρα εγώ τι να σου πω βρε Κωστάκη μου? Περίμενες να βγουν τα ποσοστά που έλαβε το κάθε κόμμα στις ευρωεκλογές για να το καταλάβεις αυτό? Ή στο Μέγαρο Μαξίμου δεν έχετε επαφή με το τι συμβαίνει στην Ελλαδίτσα μας? Εδώ που τα λέμε, στην Πλατεία Θεάτρου δεν ξέρετε τι αυγό του φιδιού επωάζετε εσείς και ο σύντροφος Νικήτας που δεν ενοχλείται από το εμπόριο λευκής ααρκός και ναρκωτικών στα στενά της Ομόνοιας, δίπλα στο δημαρχειακό μέγαρο, τι το ψάχνουμε παραπάνω, ε?

Τι στο καλό σου λένε οι παρά τω πρωθυπουργώ, για να ισχυρίζεσαι πως τώρα πήρες το μήνυμα? Λες πως ευθύνη έχουν οι δημοσκόποι που σας καθοδήγησαν λάθος? Βάσει προγνώσεων χαράσσεις τη πολιτική σου δηλαδή? Πριν δεν το έπαιρνες το ρημαδομήνυμα, από τον Δεκέμβρη που έγινε το μακελιό και παραδώθηκε η Αθήνα στα πλιάτσικα, το μήνυμα που ήταν? Πλούσια δεν είμαι, αλλά έναν υπολογιστή και μια τηλεορασίτσα έχω στο καθιστικό μου για προσωπική μου ενημέρωση, να στα κάνω δώρο, μπας και αλλάξει αυτή η τακτική του "δεν ήξερα, δεν γνώριζα, δεν μου είπαν τι συμβαίνει" που ακολουθείς από το Βατοπέδι και μετά?

Βρε κουτό, μήπως εσύ μονάχα προεδρεύεις της κυβερνητικής επιτροπής και όλα τα άλλα γίνονται δια μαγείας? Μπα, δεν θέλω να το πιστέψω αυτό, είσαι καλό παιδί, Σαλονικιώτικο εσύ, δεν κάνεις τέτοια πράγματα, αλίμονο! Να σου πω όμως κάτι μεταξύ μας, θα πεις της Ντοράκλας να μην μιλάει επί του παρόντος, γιατί δεν φτάνει που "άφησε" να φύγουν οι υπεύθυνοι της υπόθεσης Siemens στο εξωτερικό, το παίζει στο απυρόβλητο και δεν λέει. Ή πες του Γιώργου του Κουφού, να αφήσει το κόμμα ήσυχο και να αναθέσει στα συνεργεία του ΥΠΕΧΩΔΕ να ξαναστρώσουν τους δρόμους με νέο ασφαλτοτάπητα, γιατί θα σκοτωθούμε με τις τρύπες και τη λιωμένη άσφαλτο που υπάρχει στους αθηναϊκούς δρόμους και τότε πάνε και οι ψηφοφόροι, πάνε και τα έσοδα του κράτους από τους φόρους, δεν συμφέρει κάτι τέτοιο, γι' αυτό κρατήστε μας ζωντανούς!

Εγώ πάντως λέω σαν πτωχή πλην τίμια ψηφοφόρος που είμαι, τρομάρα μου, να τολμήσω να κάνω μιαν υπόθεση για το ποιός φταίει που το "μήνυμα" των ευρωεκλογών άλλους τους δρόσισε και άλλους τους ζόρισε, σαν το αγγούρι του γνωστού ρητού:

Ο Αλέξης ο Τσίπρας, ο ωραίος Μπρούμελ του Σύριζα, λέει πως "πρέπει να ξαναβρούμε το στίγμα μας". Σωστό, αν δεν είναι καλό το GPS, χάνεσαι, έχει μια λογική η δήλωσή σου Αλέξη μου, βεβαίως... Να το βρείτε το στίγμα σας και όταν το βρείτε, πείτε μου και μένα να χαρώ, γιατί αυτή η αριστερά, μου φαίνεται πως πάσχει από κρίση ταυτότητας, αλλά μην το πούμε πουθενά, γιατί οι αριστερίζοντες θα στεναχωρηθούν και αν είναι σε κρίσιμη ηλικία όπως ο Αλαβάνος, δεν κάνει, θα πάθει η καρδιά τους από τα νέα!

Εγώ την Αλέκα χαίρομαι πάντως, την κλειδοκράτωρα του Μαυσωλείου του Κομμουνισμού στην χώρα μας! Χο τσι μινγκ, εσύ μας οδηγείς! Είπε η τρισμέγιστη πως "ο λαός πρέπει να συνεχίσει να αντιστέκεται γιατί το κατεστημένο το πολιτικό και το οικονομικό θα αργήσει να πέσει". Αντιστέκομαι Αλέκα μου στο φλερτ του Μήτσου του καπιταλιστή, αλλά τι να κάνω, γυναίκα είμαι, καταλαβαίνεις, θα καμφθούν τα όριά μου μέχρι να επικρατήσει το λαϊκό κίνημα και τους κόψουμε τους κώλους των πλουτοκρατών. Τι προτείνεις, να θυσιαστώ υπέρ του κόμματος?

Και πάω στους νικητές αυτών των εκλογών, ξεκινώντας από τους Οικολόγους Πράσινους. Θα την πω την αλήθεια μου, αυτός ο Τρεμόπουλος με το killer look, κάπως μου κάνει! Όμως, μπορεί να μου πει κανείς εκεί που έκανε τις δηλώσεις του στον αέρα, ποιός ήταν ο μαλλιάς με το κόκκινο μπλουζάκι και την αφάνα που κρατούσε ένα μπουκέτο θαλερούς ηλίανθους δίπλα στον κο Καθηγητή? Βρε πουλάκι μου μαλλιαρό, δεν έχουμε πει να σεβόμαστε τα φυτά και να μην τα κόβουμε? Εσύ γιατί τα ξερίζωσες τα άμοιρα? Έτσι σε έχουν μάθει να κάνεις στο Κόμμα? Ντροπή μωρέ, δίνεις και το λάθος παράδειγμα στους απανταχού έλληνες οικολόγους και από αύριο από τη χαρά τους, δεν θα αφήσουν ζωντανό λουλουδικό και όχι τίποτε άλλο, μόλις φύτεψα στη πρασιά πέντε έξι ηλιοτρόπια και φοβάμαι μην μου τα ξεριζώσεις για τα επινίκια!

Και ο Δι' ευχών κ. Πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ο γνωστός Χέρι-Χέρι, είπε πως τώρα με το 7% έχει περισσότερες ευθύνες, αλλά τη ΝουΔου την άδειασε μόλις πήρε τα πάνω του κανονικά. Έτσι σε θέλω Γιώργο μου, μια ζεστό, μια κρύο να τον έχεις τον Κωστάκη, αφού είσαι ο 152ος βουλευτής/ρυθμιστής της κυβερνητικής πολιτικής, όπως δηλώνεις, τώρα χόρεψέ τους στο ταψί που αφενός δεν ήξεραν με ποιόν συμμαχούσαν και αφετέρου δεν ρώταγαν. (Αλλά είπαμε, στου Μαξίμου δεν έχει σήμα, οπότε μην τη ψάχνεις, δεν ενημερώνονται εκεί!)

Και τέλος κυρίες και κύριοι, το Όσκαρ για την Καλύτερη Ταινία "Στους στραβούς κυβερνάει ο Μονόφθαλμος", απονέμεται στον Γιωργάκη Παπανδρέου, τον γνωστό και ως Παιντί κατά τη μαμά του, τα παλιά τα χρόνια της αθωότητας. Τον χαίρεσαι τον Γιωργάκη, όσο προεδρεύει του ΠΑΣΟΚ, οι άλλοι από κάτω του δουλεύουν. Υπέρ ή κατά του, αυτό θα φανεί στη πορεία, τώρα έχουμε να γιορτάσουμε ότι η Δεξιά "έβαλε α χέρια της και έβγαλε τα μάτια της" στη κυριολεξία, οπότε αυτό και μόνο, είναι λόγος εορτασμού της νίκης της Σαμοθράκης! Μέχρι και ο ακριβοθώρητος ο Μπένυ ο Βενιζέλος, το μυαλό του Κινήματος, έκανε δηλώσεις τώρα που νικήσαμε γιά (σαλονικιώτικη αυτή η έκφραση).

Μπροστά μας προμηνύεται ένα ακόμα καυτό καλοκαίρι, ενόσω ο υδράργυρος έχει αγγίξει από τώρα αρχές Ιουνίου τους 35+ βαθμούς Κελσίου, προέχουν τα "μπάνια του λαού" και τα κόμματα προετοιμάζονται για μιαν ακόμα εκλογική αναμέτρηση σε βάθος χρόνου. Αντέχει η Ελλάδα και οι πολίτες της μιαν ακόμα κονταρομαχία με επιχειρήματα που προκαλούν το γέλωτα και τη θυμηδία? Είμαστε σε θέση να εκταμιεύσουμε τεράστια ποσά για την επόμενη εκλογική διαδικασία πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις?


See no evil, hear no evil, image by tribe.net

Πέντε χρόνια μετά την έκλαμψη των Ολυμπιακών Αγώνων το 2004, θα το ξαναπώ, πως είμαστε χειρότερα από ότι πριν, εδώ στην Ελλάδα. Ο ιδεατός κόσμος της υλικής ευμάρειας, έχει καταρρεύσει συθέμελα. Δεν φταίνε μόνο οι συγκυρίες οι διεθνείς, που έχουν επιφέρει δυσπραγία σε οικονομικό επίπεδο, αλλά και η δική μας, η γνωστή ελληνική επιπολαιότητα και έλλειψη μακροχρόνιου σχεδιασμού για το μέλλον. Η κατάρρευση των θεσμών και η διαπόμπευση των αξιών στις οποίες βασίζεται ένα σύγχρονο δημοκρατικό πολίτευμα, μάλιστα από τους ίδιους τους εκλεγμένους λειτουργούς των.

Θέλω να κοπούν κώλοι, να διαπομπευθούν ανήθικοι και διευθαρμένοι πολιτικοί από όπου και αν προέρχονται, να λειτουργήσει η δικαιοσύνη αυτοδίκαια και βάσει των νόμων περί δικαίου που υπηρετεί, θέλω να σεβαστούν το πολίτη και τον μετανάστη που κατέφυγε σε αυτή τη χώρα, θέλω να βάλουν τα στήθια μπροστά και να μην ζουν στη κοσμάρα τους, αποκομμένοι από το μόρφωμα που έχουν αφήσει να δημιουργεί εις βάρος της ευνομίας και της τάξης στην χώρα μας. Θέλω, επιτέλους, να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν με παρρησία και συναίσθηση και να μην μας "πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες", υποτιμώντας τη νοημοσύνη και τη κρίση μας.

Το μήνυμα αγαπητέ μου κύριε Πρωθυπουργέ και όλοι οι υπόλοιποι, ήταν η αποχή της τάξης του 48% επί του συνόλου των ψηφοφόρων για τις ευρωεκλογές του 2009. Συνεχίστε να μας φέρεστε σαν να είμαστε εξωγήινοι που δεν έχουμε επαφή με την εδώ πραγματικότητα και μην απορρήσετε εάν η αποχή ή η ψήφος διαμαρτυρίας θα είναι πολύ μεγαλύτερη τις επόμενες εκλογές... και τότε πράγματι θα φταίνε οι εξωγήινοι, σας διαβεβαιώ!

Μέρος πρώτο: Ευρωεκλογές 2009: Ε, και?

Μαριαλένα, 8/6/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου