Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Να μ' αγαπάς...


Νατάσσα θεοδωρίδου "Να μ' αγαπάς"


Να μ'αγαπάς Νατάσα Θεοδωρίδου (2008, L.P. Νατάσα)

Μόνο μ΄ένα χάδι σου πετάω
και στ΄αστέρια περπατάω
με δυο λόγια τρυφερά
Μόνο που σε νιώθω στο πλευρό μου
ζωντανεύει τ΄όνειρό μου
σαν να ζω πρώτη φορά

Να μ΄αγαπάς τίποτα άλλο δε σου ζητάω
να με κρατάς αγκαλιά σου να ξενυχτάω
με τα δικά σου φιλιά τα βράδια να μεθάω
Να μ΄αγαπάς για να παίρνω ζωή κοντά σου
να με κρατάς έχω ανάγκη τη ζεστασιά σου
να΄μαστε ένα κορμί καρδιά μου η καρδιά σου

Πες μου πως δε ζούμε ένα ψέμα
και θα νοιάζεσαι για μένα
όπως τώρα μια ζωή
Πες μου πως θα βρίσκεσαι κοντά μου
και στα δύσκολα καρδιά μου
πως θα είμαστε μαζί

Να μ΄αγαπάς τίποτα άλλο δε σου ζητάω
να με κρατάς αγκαλιά σου να ξενυχτάω
με τα δικά σου φιλιά τα βράδια να μεθάω
Να μ΄αγαπάς για να παίρνω ζωή κοντά σου
να με κρατάς έχω ανάγκη τη ζεστασιά σου
να΄μαστε ένα κορμί καρδιά μου η καρδιά σου

σ.σ. από τα πιο όμορφα και αισθαντικά βίντεο κλιπς που έχω δει εδώ και καιρό και πραγματικά, αν μπορούσα να εκφράσω αυτά που θέλω μέσα από τον Έρωτα, με αυτόν εδώ τον τρόπο θα επέλεγα να τα ντύσω, με τις εικόνες των ανθρώπινων σωμάτων που λατρεύονται και μεταδίδουν σχεδόν ηλεκτρισμένα την αίσθησή τους ακόμα και σε μας που γινόμαστε μάρτυρες της ομορφιάς τους μέσα από τα ερεθίσματα που προβάλλουν στο μυαλό μας...

Να μ' αγαπάς, κάπως έτσι, αν μπορείς ακόμα και έτσι, γιορτάζοντας κάθε στιγμή τη Χαρά της Ζωής και του Έρωτα, καλή ακρόαση!

Marialena, 3/5/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου