Τετάρτη, 8 Απριλίου 2009

Υπεραυτοκίνητα: Υλικό Ονείρων

Η πρόσκληση έλεγε να πάμε τη περασμένη Κυριακή στην όμορφη Χαλκίδα, όπου θα μαζευόμασταν από όλη την Ελλάδα, μέλη μιας συγκεκριμένης Λέσχης οδηγών αυτοκινήτου, να πάμε να δοκιμάσουμε νέα μοντέλα γνωστής μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων και στη συνέχεια να φάμε στην γραφική Άνω Στενή, μαζί με τη παρέα μας από τη Λέσχη.

Γεγονός ήταν πως ήθελα πολύ να ξαναπάω σε αυτήν την περιοχή της Εύβοιας, που πέρσυ για πρώτη φορά επισκεύθηκα και με μάγεψε με την ομορφιά των τοπίων της, ειδικά τώρα που είναι και η Άνοιξη στο φουλ της, οπότε δοθείσης της ευκαιρίας δήλωσα συμμετοχή στο γεγονός και περίμενα να ξημερώσει η Κυριακή.

Σημείο συνάντησης στην Εθνική Οδό στη Κηφισιά και αφού έχω σενιάρει το αμαξάκι μου, πάω περιχαρής να συναντήσω και τους υπολοίπους. Μπροστά μου ένα Yaris που έμεινε από μπαταρία, κάνω σινιάλο στους υπολοίπους, ότι θα τον βοηθήσω να βάλει μπροστά το αμάξι του με τη δική μου μπαταρία και άγνωστο γιατί κανείς άλλος δεν το έκανε πιο πριν, αλλά το ένιωσα υποχρέωσή μου να βοηθήσω έναν συνάνθρωπο που έμεινε στο δρόμο και είχε ανάγκη από τη βοήθειά μου. Το αμάξι του πήρε μπρος και έφυγε με χαμόγελο, ενώ χάρηκα που μπόρεσα να τον βοηθήσω κατ' αυτόν τον τρόπο.

"Καλό σημάδι αυτό" είπα από μέσα μου, "καλά ξεκινήσαμε" και σε λίγο αναχωρήσαμε σε κομβόι για Χαλκίδα μαζί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που είχαμε συγκεντρωθεί εκεί. Κολλημένη στην ουρά του μπροστινού μου και με την Εθνική κομμένη στα δυο, λόγω έργων ανάπλασης του οδοστρώματος μέχρι τα διόδια του Σχηματαρίου κατά κομμάτια, σκεφτόμουν πως αυτοί δεν είναι δρόμοι Εθνικής Κυκλοφορίας, αλλά άμμος που κινείται και ντροπή μας που δεν αντιδρούμε πιο δυναμικά, όπως κάνουν στα διόδια της Πάτρας, που δεν πληρώνουν, γιατί δεν πληρεί τις προδιαγραφές για αυτοκινητόδρομο ο συγκεκριμένος οδικός άξονας.

Φτάνουμε Χαλκίδα τη διασχίζουμε και φεύγομε προς τα βόρεια, πηγαίνοντας προς την Νέα Αρτάκη όπου και καταλήγουμε σε ένα πολύ ωραίο παραθαλάσσιο κέντρο, ονόματι Ζέφυρος, λίγο πιο έξω, με ειδυλλιακή θέα προς τη θάλασσα. Εκεί μας περίμεναν τρία υπεραυτοκίνητα για παρουσίαση και δοκιμή καθώς και ενημέρωση από τον τοπικό αντιπρόσωπο και τους μηχανικούς του για τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα της φίρμας.

Αναμενόμενη η αντίδρασή μας να πάμε κοντά τους και να αρχίσουμε να τα επεξεργαζόμαστε με θαυμασμό για ό,τι καινούργιο είχαν να παρουσιάσουν. Ένας καλός φίλος, μου έκανε χιούμορ, λέγοντάς μου να διαλέξω ένα για να πάρουμε και παριστάναμε τους υποψήφιους αγοραστές και τι μας άρεσε και τι δεν μας άρεσε στα αυτοκίνητα που βλέπαμε!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Πρώτο αντικείμενο του πόθου ήταν η Mercedes CL 63 AMG, ένα τεχνολογικό θαύμα, 6,3 λίτρων με V-12 κινητήρα, που ούτε που ακουγόνταν, όταν το αμάξι πήρε εμπρός, αλλά μούγκρηζε στον δρόμο, με τα δυο του τούρμπο να εκρήγνυται καθώς ο οδηγός πατούσε το γκάζι αφήνοντάς μας όλους άφωνους από τη δύναμη και το στυλ του!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Poetry in Motion, CL 63 AMG!!!

Info: Mercedes CL 63 AMG

Συνεχίσαμε το οφθαλμόλουτρο στη νέα SL 500, ένα κουπέ υψηλών επιδόσεων που έμοιαζε να έχει φτιαχτεί για να είναι ένα με τον δρόμο, αλλά εμένα μου έφταιγε πως καθόμουν χαμηλά και ήθελα κάτι πιο πανοραμικό να οδηγώ και σκάσαμε στα γέλια με τον φίλο μου!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Info: Mercedes SL 500

Τέλος κατευθυνθήκαμε προς το κομψό και νεοαφιχθέν Ε 350 CGI Blue Efficiency, τη νέα σειρά Ε της Mercedes, που αντικαθιστά την ήδη υπάρχουσα και επιτυχημένη μεσαία μπερλίνα της φίρμας. Μου άρεσε που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο των 3.500 κυβικών έφερε την τεχνολογία Blue Efficiency, δηλαδή των ελαστικών μειωμένης κύλισης για οικονομία, του συστήματος Start/Stop, που σβήνει τον κινητήρα όταν το αμάξι παραμένει σταματημένο στο νεκρό για πάνω από ένα λεπτό, του ελαφρωμένου αμαξώματος για οικονομία και προστασία του περιβάλλοντος.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Οικογενειακό πολυτελές στα σίγουρα, αν ζούσαμε στην Ευρώπη, πιθανόν να οδηγούσαμε ένα παρόμοιο για ασφάλεια, καλή οδική συμπεριφορά, άνεση και χώρους που χρειάζεται μια οικογένεια, ή ένας μάνατζερ εταιρίας για να επιδείξει το κύρος του μέσα από το αστέρι της μάρκας της Στουτγκάρδης. Ο φίλος μου είπε πως θα ήθελε κάτι πιο διακριτικά πολυτελές και γελώντας ήλθε η ώρα να δοκιμάσουμε στο δρόμο ένα από τα καινούργια μοντέλα που είχαμε στη διάθεσή μας.

Link: Mercedes E 350 CGI

Διαλέξαμε ομόφωνα να δοκιμάσουμε το νέο G Class, το SUV που ανταγωνίζεται την BMW X3 και το Lexus RX 400h στο μέγεθος, αλλά και στους κινητήρες. Ετσι λοιπόν, επιβιβάστηκα στη θέση του οδηγού σε μια GLK 280 4Matic, μια υπεραυτόματη έκδοση 3.000 κυβικών με V-6 κινητήρα, που με κατέκτησε από μέσα προς τα έξω από τη στιγμή που κάθησα στη θέση του οδηγού. Το αμάξι αυτό των 50.000 ευρώ (ε, ναι...), ήταν πλήρως αυτοματοποιημένο, διαθέτοντας αυτόματο κιβώτιο που σε συνδιασμό με τον κινητήρα με την θηριώδη ροπή και τη τετρακίνηση που διέθετε, πήγαινε στη κυριολεξία μόνο του, περνόντας από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να το αισθανθούμε στη καμπίνα και με παραβολικό τιμόνι που έκανε το στρίψιμο παιχνίδι, παρά το μέγεθος του, που δεν με ενόχλησε καθόλου στη κίνηση.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Διέθετε ακόμα πίνακα με φωνητικές εντολές για το Navigator, Video, Audio, Bluetooth, Trip Computer κλπ και το μόνο που ήθελε ήταν να πεις τη μαγική λέξη για να δεχθεί την εντολή που του έδινες! Η ορατότητα πολύ καλή μιας και είναι υπερυψωμένο το αμάξωμα και η καμπίνα άνετη για τέσσερα άτομα με τις αποσκευές τους σε ταξίδι, όπου θελήσεις να πας, εντός ή εκτός δρόμου, μιας και διαθέτει μπλοκέ διαφορικό σε κάθε τροχό που σου επιτρέπουν να πας σε κάθε έδαφος που θα το δοκιμάσεις. Ε, αυτό το αμάξι, αν και γωνιώδες το αμάξωμα, ναι, θα το ήθελα πολύ ευχαρίστως να το οδηγούσα, αλλά προς το παρόν ας μείνω εκεί που είμαι, γιατί δεν έχω μπαμπά βενζινά, ή άνδρα ντήλερ αυτοκινήτων για να μου το κάνει δώρο και να πληρώνει τα έξοδά του, χα,χα,χα...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Link: Mercedes GLK 280 4Matic

Συνερπαρμένη από τη δοκιμή, έφτασε η ώρα να κατευθυνθούμε στην Άνω Στενή, μέσα από τον φιδωτό δρόμο γεμάτο από ανθισμένα τοπία και τη Δίρφη ακόμα χιονισμένη στο βάθος, όπου και φάγαμε σε τοπική ταβέρνα τα 50 άτομα που είχαμε μαζευτεί από τη Λέσχη, σε κλίμα φιλικό και με συζήτηση κυρίως, τι άλλο? Τα αυτοκίνητα!

Photobucket

Ο ουρανός σκοτείνιαζε επικίνδυνα λόγω βροχής, οπότε φύγαμε για την Αθήνα ξανά μέσω Ριτσώνας και τις φημισμένες στροφές της, για να ανανεώσουμε το ραντεβού μας στην επόμενη συνάντηση του mbclub.gr

All photos by Marialena, 2009

Marialena, 8/4/2009 (πόρωση!!!)

9 σχόλια:

  1. Αυτοκράτειρα η Δόνα Μερσέντες...αλλά μόνο άμα είσαι οδηγός κανενός παπάρα "Καρδινάλιου της Ελλαδίτσας" μπορείς να βγάλεις γούστα με την Κυρία! Εκτος και αν είσαι ο ίδιος... ο παπάρας ο Καρδινάλιος!
    Δόνια μου φιλιά πολλά
    Προσωπικά απόλαυσα το χιονισμένο βουνό και τα σύννεφα στην φώτο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για γερμανικά, έχουν εξαιρετιά πολλές καμπύλες!!! Παντρέψου αζέρο πετρελαιά για να πάρεις το θαύμα άνωθεν ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Παναγιώτα: Λίγο δύσκολο να αλλάξω φύλο τώρα στα γεράματα, γυναίκα γεννήθηκα και γυναίκα θα πεθάνω, άσχετα που μου αρέσουν να διεκδικώ αρκετά αντρικά προπύργια και να τα καταρρίπτω από χαρακτήρος...

    Θα σου πω εγώ άμα ζω σε αχυροκαλύβες στον Ινδικό και τρώω μπανάνες, πως θα μπορέσω μετά να πάρω το GLK 280 που μου άρεσε των 50 χιλ. ευρώ Παν Παν μου!!! Αυτό το είχες σκεφθεί?

    Το τοπίο μου άρεσε και εμένα πολύ, αν δεν οδηγούσα σε κομβόι, θα σταματούσα πολλές φορές να απαθανατίσω την ομορφιά της Δίρφυς και της πεδιάδας των Δυστίων, κατά τη διαδρομή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ An-Lu: Πράγματι, άλλο να βλέπεις αυτά τα εκλεκτά μοντέλα από τις φωτό και άλλο να τα θαυμάζεις από κοντά Γοργονίτσα μου! Ομολογώ πως ήταν αρκούντως γοητευτικά και οδηγικά, αλλά και αισθητικά μιλώντας και έκανα ένα πολύ καλό οφθαλμόλουτρο όσο τα επεξεργαζόμουν και θαύμαζα!

    Αζέρο πετρελαιά??? Και να έχει γαμψή μύτη βρε κορίτσι μου? Απαπαπαπαααα, μην μου λες τέτοια, είναι και άλλης νοοτροπίας λαός, μη μου βάζεις πειρασμούς, γιατί όσο μερακλού και γνώστης των αυτοκινήτων είμαι, τόσες πατάτες κάνω ή έκανα μέχρι πρότινος στο άλλο θέμα, οπότε μάλλον θα παραμείνω ιδανικός και ανάξιος εραστής της τεχνολογίας καλύτερα, παρά να την "πατήσω" με κανέναν εκ Καυκάσου ορμώμενο... Μπρρρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που να την πάμε βρε Μαρλεν μου την GLK στο νησί του Ινδικού?
    Θα σκουριάσει από τον ήλιο και την αλμύρα.
    Εκει είπαμε: Παρεο, σαγιονάρα και ποδήλατο!
    Μπανάνες, όστρακα, μαλακο-οστρακόδερμα και...τοπική μπύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα μου βάζεις δύσκολα Παν-Παν μου... Μήπως να την πάρουμε και να πηγαίνουμε απέναντι στο χιονισμένο Κιλιμάντζαρο που θα μας χρειαστεί? Αυτό σκεφτόμουν βασικά και άσε με να κάνω όνειρα μωρέ, μην με αποθαρρύνεις και δεν είναι το τι έχεις που μετράει τελικά στη ζωή, αλλά πως νιώθεις!

    Και η φιλενάδα σου νιώθει αρκετά βεβαρυμένα τον τελευταίο καιρό και φως στο τούνελ δεν βλέπω ακόμα καρδιά μου, γι' αυτό σου λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...γι'αυτό σου λέω πάμε,
    πάμε να φύγουμε από'δω και μη ρωτάς που πάμε...
    Παμε...
    (Γ.Πάριος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.youtube.com/watch?v=k7SnQ0H8oug&feature=related

    Και μην ξεχάσεις τα μανταλάκια μικρα

    Φιλιάααααααααααα και άσε το τούνελ να φωτιστεί από μόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το αφήνω το Φως, αλλά έχω να "περάσω" κάτι Συμπληγάδες Πέτρες πρώτα και μετά ποιός με πιάνει, να μου περάσει και μια αλλεργία που έχω στα κακώς κείμενα, που μου φουντώνει τα βράδυα και τα μανταλάκια τα έβαλα ήδη στο ταγάρι Μαντάμ!

    Τίποτε άλλο θέλετε πριν φύγω, ή είμαστε έτοιμοι? (να αλλάξουμε ζωή εννοώ, γιατί όλα τα άλλα τα ξέρουμε και τα είδαμε μέχρι τώρα). Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή