Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Επαφή/The touch



Το βιντεάκι αυτό έφτασε στα χέρια μου χθες το βράδυ απρόσμενα, καθώς έλαβα ένα μήνυμα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο από τον Νίκο, που μου έλεγε πως διάβασε αυτούς μου τους διαλόγους στο μπλογκ και εμπνεύστηκε να τους εικονοποιήσει!

Χάρηκα πολύ για αυτή του την κίνηση, τόσο να μ' ενημερώσει, όσο και να διαβάσει τα πριν από πέντε χρόνια "ψαξίματά" μου και να θελήσει να φτιάξει αυτό το βίντεο. Μπήκα και εγώ στη διαδικασία να διαβάσω τι έγραφα τότε, να με αφουκραστώ ξανά πέντε χρόνια μετά και να δω που βρίσκομαι μέσα μου. Κάποια πράγματα έχουν αλλάξει, μα κάποια ακόμα όχι...

Η γραφή μου, μοιάζει άλλοτε τρυφερή και άλλοτε ακανθώδης, μαστίγιο και καρότο μαζί, τρυφερότητα μα και πόνος, όπως όλα αυτά που εισπράττουμε από τη ζωή. Ίσως με το πέρασμα του χρόνου, να έχω γίνει πιο εκδηλωτική σαν άνθρωπος, αλλά και ταυτόχρονα και πιο "εσωτερική" στις προσωπικές μου αναζητήσεις, φωτιά και νερό μαζί, όπως είμαι πλασμένη.

Φίλε Νίκο, δεν γνωριζόμαστε, αλλά η χθεσινή μας επικοινωνία μου έδωσε μεγάλη χαρά για το αποτέλεσμα της έμπνευσής σου, με υπόστρωμα τις σκέψεις τις δικές μου μια φορά και έναν καιρό. Αυτό το βίντεο είναι για όλους μας, μέλη αυτής της μεγάλης διαδικτυακής παρέας που έχουμε χτίσει με τα χρόνια και όχι μόνο!

Σ' ευχαριστώ...

Marialena, 30/9/2011

5 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκό !

    Μπράβο και στον Νίκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι διάλογοι αυτοί αιωρούνται στις σχέσεις, άλλοτε διάφανοι και άλλοτε κρυμμένοι καλά πίσω απ' τις αναστολές μας...
    Ομολογώ πως το κείμενο σου με πίεσε συναισθηματικά να του δώσω εικόνα...νομίζω κάπου μέσα σε κείνο το σκοτεινό δωμάτιο βρισκόμουν κι εγώ...
    Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να εκφραστώ με τις λέξεις σου !
    Φιλικά
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά μπράβο στο Νίκο, που έκανε και ένα δικό μου όνειρο πραγματικότητα, με το να δώσει μορφή και να ντύσει μουσικά, κάποιες από τις σκέψεις μου!

    Είναι όμορφο τελικά να μοιράζεσαι στιγμές δημιουργικότητας και έμπνευσης με τους συνανθρώπους σου, γι' αυτό άλλωστε και διαλέξαμε αυτόν εδώ τον τρόπο, για να το κάνουμε πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο! Ενα μεγάλο μπράβο και στους δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ελληνίδα: Ταπεινά χαίρομαι που σου άρεσε εκ μέρους και των δυο μας, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή