Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010

The other side

Χάζευε τα περιοδικά μόδας από ανία, ένα απόγευμα λίγο πριν πει αντίο στο καλοκαίρι και ετοιμαστεί ψυχολογικά για την αναπόφευκτη συνάντηση με το φθινόπωρο. Τα μάτια της έπεσαν επάνω σε ένα ζευγάρι Allstar σε προσφορά, μαύρα με λουλουδάκια. Έμεινε για λίγο στη σελίδα και τα κοιτούσε, μάλλον καλύτερα χανόταν το βλέμμα της μέσα στο σχέδιο των παπουτσιών, σε προορισμούς που μόνο εκείνη ήξερε τη ταυτότητά τους.

Πήγε πίσω είκοσι ολόκληρα χρόνια, όταν φοιτούσε για τελευταία χρονιά στο Λύκειο. Φορεματάκια, βερμουδίτσες, η μπλούζα εκείνη η καλοκαιρινή η ροζ από την Ocean Pacific με τα σερφ, τζιν που έλιωναν επάνω της 501 με τα κουμπιά, το "καλό" παιδί που αποκτούσε ταυτότητα μέσα στο κοινωνικό σύνολο που κινείτο, μέσα από τα Benetton της εποχής και την ανέφελη ευμάρεια που δικαιολογούσε τη "μάρκα" ως κομμάτι του εφηβικού ντυσίματος.

Allstar όμως, όχι, δεν είχε πάρει, άσχετα που έβλεπε τις "ροκούδες" συμμαθήτριές της να τα φορούν μέχρι που τα έσκιζαν από τη χρήση, χειμώνα καλοκαίρι. Η Γιάννα που λάτρευε τον Jim Morisson, η Σία που άκουγε Παπακωνσταντίνου και κάπνιζε κρυφά στις τουαλέτες, αυτές ναι, ήταν άγρια νιάτα, ήταν αυτό που δεν τολμούσε εκείνη να γίνει. Break on through to the other side...

Χάζευε τα Allstar στο περιοδικό και της γεννήθηκε η επιθυμία να τα αποκτήσει. Δεν ήταν πια έφηβη, αλλά αυτό στο μυαλό της δεν είχε καμία μα καμία σημασία. Πέρασε από το πολυκατάστημα των αθλητικών ειδών την επόμενη, καθοδηγούμενη από ένα μυστήριο κίνητρο να πάει να τα περιεργαστεί από κοντά. Εκεί έβλεπες συνήθως τη πιτσιρικαρία να αγοράζει παπούτσια για την καινούργια σχολική χρονιά και όχι μια γυναίκα στο κατώφλι των σαράντα να ορέγεται ένα ζευγάρι πάνινα παπούτσια τόσο πολύ.

Δεν την ένοιαζε όμως, πιο πολύ σκεφτόταν τo concept της διαφήμισης όπου ένας ντραμίστας φορώντας τα allstar του μπροστά στα κρουστά του δείχνει να έχει βρει το μυστικό της ευτυχίας, παρά ότι αντί για άλλα κομψά γυναικεία παπούτσια, εκείνη έβλεπε μπροστά της αυτό που ήθελε να νιώσει, αυτό που δεν είχε γίνει τόσα χρόνια που πέρασαν.

Πήρε ένα ζευγάρι φούξια μποτάκια, αν και της άρεσαν και τα ασημένια, αλλά διάλεξε τελικά τα φούξια με το δερμάτινο σήμα στο πλάι. Πήγε σπίτι, άνοιξε το κουτί, τα πήρε στα χέρια της και τα περιεργαζόταν για ώρα, λες και ήταν ξανά παιδί και έπαιζε με το παιχνίδι της. "Για φαντάσου", είπε μονολογώντας, "έφτασα τόσο χρονών γαϊδούρα και αυτά είναι τα πρώτα μου allstar"!

Την επόμενη μέρα άφησε τις γόβες κατά μέρους, ενώ ντυνόταν να πάει στο γραφείο. "Θα βάλω τα allstarάκια" είπε από μέσα της "και να πάει να γαμηθεί το σύμπαν, σκασίλα μου!". Ντύθηκε ανάλαφρα, με φουλάρι στο λαιμό και φορεματάκι πάνω από κολάν, ενώ καμάρωνε τα καινούργια της παπούτσια στον καθρέπτη. Τελικά ήθελε να ήταν σαν εκείνον τον τύπο στη διαφήμιση με τα ντραμς, που αποτύπωνε τόσο πειστικά την ευδαιμονία της στιγμής φορώντας τα συγκεκριμένα παπούτσια. Τελικά ήθελε να έχει ζήσει αυτά τα είκοσι χρόνια της ενηλικίωσης στην "άλλη πλευρά" και αυτό ήταν που τώρα, φορώντας ένα ζευγάρι χρωματιστά παπούτσια από καμβά, έψαχνε μέσα της να δει που στο καλό είχε πάει και που την είχε οδηγήσει...



Marialena, 23/9/2010

Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

Νέο Citroen DS3

H γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία Citroen έκανε και πάλι το θαύμα της! Κατάφερε να ξαναζωντανέψει τον μύθο της θρυλικής DS (1954-1971), λανσάροντας κάτω από την ίδια ονομασία ένα ακόμα σημαντικό αυτοκίνητο για τη φίρμα, το νέο DS3.







Η DS ήταν ένα όχημα καινοτόμο για την εποχή του, καθώς εκτός από το ριζοσπαστικό σχεδιασμό, έφερε και την λεγόμενη "υδροπνευματική" ανάρτηση, πατέντα της Citroen, η οποία επέτρεπε μέσα από πολύπλοκους μηχανισμούς να ανασηκώνει το αυτοκίνητο στην επιθυμητή απόσταση από το έδαφος αλλά και πρόσφερε απαράμιλλη άνεση στους έξι επιβάτες της Ντίβας.

Τα χρόνια όμως πέρασαν και οι ανάγκες του καταναλωτικού κοινού για αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον αλλά και με design που τονίζει το lifestyle των αγοραστών, (βλέπε αναβίωση Mini Cooper από τη BMW), ώθησαν τη Citroen να λανσάρει εν έτει 2010, τον απόγονο του "Βατράχου", με την ονομασία DS3.

Το νέο σούπερ μίνι σε διαστάσεις (Μ: 3,95 Χ Π: 1,71 Χ Υ: 1,46), σχεδιάστηκε δίπορτο με σπορ γονίδια, καθώς τόσο το στήσιμο, όσο και η ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, είναι έτσι σχεδιασμένα, για να προσφέρουν κράτημα και διασκεδαστική οδήγηση κατά κύριο λόγο. Τόσο μεγάλο ώστε να χωρά άνετα τέσσερα άτομα, αλλά και τόσο μικρό, ώστε να χώνεται στους δρόμους της πόλης και να παρκάρει με ευκολία, προσφέρει έναν παιχνιδιάρικο σχεδιασμό στο εξωτερικό, καθώς εμπρός τα φώτα LED το κάνουν να ξεχωρίζει, ενώ στο πλάι η πλαϊνή κολόνα σε σχήμα πτερυγίου καρχαρία, του δίνουν δυναμισμό. Πίσω η αεροτομή σε συνδυασμό με τα φώτα αρέσουν οπτικά, ενώ η διχρωμία στο αμάξωμα στους καθρέπτες και την οροφή, δίνουν έναν πιο προσωπικό τόνο, ενώ ξεχωρίζει ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ενώ προσφέρει αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, ποιοτικά υλικά και καλή αίσθηση όσον αφορά στη συναρμολόγηση, σε σχέση με το παρελθόν.









Με πρωτότυπους χρωματικούς συνδιασμούς, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, η DS3 αρέσει για τις επιλογές που προσφέρει στην προσωποποίηση του αμαξώματος, αλλά και με τη τεχνολογία αιχμής που έχει εφαρμοστεί σε αυτόν τον μικρό "πύραυλο", με κορυφαίο τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 156 νευρικών αλόγων και των 1600 κυβικών.

Η νέα άφιξη στην premium κατηγορία των αυτοκινήτων στα τέσσερα μέτρα, είναι γαλλίδα με σήμα τις "σαρδέλες" του λοχαγού, έχει γονίδια από αριστοκρατική οικογένεια (DS) και τιμή value for money, που την κάνει ανταγωνιστική απέναντι στις λοιπές επιλογές στην αγορά όπως το Audi A1, Alfa Romeo Mito, Mini Cooper S. Όμως ο λόγος για να την αγοράσεις είναι ότι είναι τόσο γοητευτική, όσο να σου κλείνει πονηρά τον προβολέα της και να σε προσκαλεί να την οδηγήσεις σαν τον άνεμο, ενώ ένα χαμόγελο ικανοποίησης σχηματίζεται στο πρόσωπό σου, όσο το γκάζι σε απογειώνει στις ιδανικές σου διαδρομές.



La petite c'e beau! Καλές διαδρομές με στυλ που κλέβει τη παράσταση!

Links: Citroen.gr/DS3

Μαριαλένα, 7/9/2010